Pravidlá pre vrátenie tovaru a platieb

VRÁTENIE TOVARU ALEBO REKLAMÁCIA TOVARU

  1. Je v našom záujme, aby ste sa pri vytváraní objednávok cítili sebaisto a nebáli sa prípadných nesprávnych objednaní. Ako prejav profesionality vám preto ponúkame 30 dňovú politiku vrátenia tovaru. (Pokiaľ to povaha produktu umožňuje), (30 dňová politika neplatí na tovar v rámci teplotného alebo chladiaceho reťazca)!!!
  2. Pre výrobky, ktoré podliehajú teplotnému reťazcu (dermálne výplne a pod.) je potitika vrátenia tovaru skrátená a platná iba na 24 hodín po doručení.
  3. Pre vstup do formuláru prosím kliknite na červené tlačítko a následne budete presmerovaný na náš online formulár, kde sa vám ukáže rozcestie, kde si vyberiete, o čo máte záujem. Buď o VRÁTENIE tovaru, alebo nahlásenie REKLAMÁCIE.

Vratka & Reklamácia

Retino_min

uvedený obrázok je iba ilustračný. V prípade záujmu o nahlásenie vratky, alebo reklamácie, je nutné použiť vyššie uvedený červený link " VRATKA & REKLAMÁCIA"

  1. Ak by sa vyskytli akékoľvek technické problémy, jednoducho zavolajte na naše oddelenie služieb zákazníkom (02/222 05 888, klapka 1) hneď, ako dostanete svoj tovar a vysvetlite, že chcete produkt vrátiť, prípadne reklamovať. Môžete nás tiež kontaktovať e-mailom na adrese info@zollnermedical.com
  2. Výmena, alebo vrátenie produktu sa nevzťahuje na produkty, ktoré boli:
  3. Otvorené alebo čiastočne použité
  4. Poškodené (vrátane poškodenia vzniknutého počas prepravy späť k nám, z titulu nesprávneho zabalenia produktu).
  5. Vymeniť alebo vrátiť produkt môžete iba v jeho pôvodnom a nerozbalenom obale. Vrátené produkty, teda ako produkty samotné, tak ich obal, by mali byť v rovnakom stave, v akom boli doručené, bez otvorenia, poškodenia alebo použitia.
  6. Vrátenie finančných prostriedkov: Vrátenie platby je možné spracovať až po bezpečnom doručení tovaru späť do nášho skladu. Hneď ako nám bude váš tovar doručený, peniaze vám budú vrátené do 5 pracovných dní. Platba môže byť uskutočnená až po opätovnom vrátení produktu a jeho následnej kontrole naším pracovníkom.
  7. V prípade, že klient má záujem o výmenu tovaru na vlastnú žiadosť za iný tovar, bude mu v tomto prípade naúčtovaný poplatok za kuriérske služby.
  8. OUTLET: Akékoľvek objednávky v našej sekcii „OUTLET“ na webovej stránke, sú nevratné/vymeniteľné za inú položku, pokiaľ nie sú CHYBNÉ. (To znamená, že nebude uznaná žiadna refundácia aj keď bude tovar vrátený v rámci našich vyššie uvedených pravidel vrátenia tovaru)
  9. Z titulu správneho spracovania a zamedzenia prípadných nedorozumení, pokiaľ má zákazník záujem o výmenu tovaru, tá sa robí iba formou dobropisu vráteného produktu a vrátením finančnej čiastky za tovar na účet klienta. Pokiaľ si chce klient za vrátený tovar vybrať iný produkt, musí si vytvoriť v systéme novú objednávku.
  10. PRODUKTY V RÁMCI CHLADIACEHO REŤAZCA: Upozorňujeme, že neprijímame vrátenie akýchkoľvek položiek z chladiaceho reťazca (napr. PRX a pod.), pokiaľ nie sú chybné z našej strany pri dodaní tovaru.
  11. Všetky „Žiadosti o vrátenie tovaru“ musia byť po novom vytvorené v našom novom digitálnom systéme, aby boli dohladateľné a vysledovateľné. Žiadna náhrada nie je akceptovaná už prostredníctvom telefónu, živého chatu, webovej stránky, alebo eamilu.
  12. Akákoľvek chyba produktu by mala byť zaznamenaná do maximálne 24 hodín po dodaní a spoločnosť môže, pokiaľ to považuje za nutné, znížiť cenu alebo vymeniť produkt alebo vrátiť finančné prostriedky bez toho, aby kompenzovala akékoľvek prepravné náklady, dane, vzniknuté clá a môže určiť ako budú produkty zaslané späť do svojho skladu.
  13. Pokiaľ je spoločnosť informovaná o stiahnutí výrobku z obehu výrobcom, informuje a poskytne klientovi príslušné pokyny pre povinné vrátenie výrobku, na ktorý bol vydaný „recall“ v tomto prípade obdrží klient všetky informácie o plánovanom stiahnutí produktu z obehu emailom.

V prípade otázok nás prosím kontaktujte na čísle 02/ 222 05 888, klapka 1

Aktualizácia: 26.01.2025